Monday, December 3, 2012

Make Up for Lydiawati - beauty product commercial shoot & new product launching

Alhamdulillah ..... sekali lagi saya diberi kepercayaan oleh Puan Ziela untuk menatarias duta terbaru produk beliau iaitu kak Lydiawati, pelakon yang saya minati sejak kecil lagi. Saya suka tengok raut wajah ya yang jelita. Mmg rasa bersyukur kerana Allah memberi ruang kepada saya untuk berurusan dengan beliau. Terima kasih puan Ziela. 

Produk terbaru dari ZMasha kali ni memag hebat. Pertama kali saya guna saya terus jatuh cinta. Produk tempatan tetapi kualiti setanding produk berjenama import. Harga jauh sangat murah jika dibandingkan barangan import. 

Jom kita tengok hasil produk ni selepas saya mekapkan kak Lydia....


Harga promosi : RM99 untuk dua produk ini

i. Miracle Gold Shine
ii. Two way cake

Wajah Lydiawati berseri-seri selepas saya mekapkan dengan 2 produk ni.






Iklan di Harian Metro. Hasil mekap oleh saya.


Majlis Pelancaran dan Pengenalan Duta Produk. Saya diberi kepercayaan untuk membuat demo solekan menggunakan produk ZMasha.


Berbaju kunig adalah penyanyi Nas Adila yang menjadi host pada hari tersebut. Berbaju coklat Puan Ziela.


Hasil simple make over untuk diri sendiri. Hanya menggunakan dua produk di atas, lipstik & eye liner. Wajah nampak lebih berseri.



No comments:

Post a Comment

TERIMA KASIH yea...