Thursday, January 10, 2013

Mekap / Make up , solekan untuk Fashion show di MINDEF : Mini Karnival Usahawan Muslim

Kali ni saya berpeluang sekali lagi menatarias / solek / mekap model2 muslimah yang cantik dari group HCM (Hijab Comunity Malaysia). Ada cerita disebalik mekap kali ni. Mekap HCM ni adalah pengubat hati yg lara bila tiba2 pengantin hari tu buat onar. Tapi biarlah ia menjadi pengalaman perit dalam kerjaya saya sebagai MUA. Semoga Allah memperluaskan lagi rezeki saya selepas ini. Saya redho dengan ketentuan Allah yang hari tu bukan rezeki saya untuk mekapkan pengantin tu.

Ok berbalik kepada mekap model HCM ni, dapat juga saya berkenalan dengan MUA2 lain yg terlibat. Sahabat2 saya Julie Kamarudin, Ninie Glamz mmg turut serta. Sara Hatta, kak Zila (Nurul's Makeover), Deera Izah adalah antara MUA yg terlibat. Terubat hati bila berjumpa mereka.

Jom tgk hasil sentuhan kreatif tangan2 MUA ni:

Model : Fiza
MUA : FarinaBasnee

Model : Fiza
MUA : FarinaBasnee


Me & my model Fiza


Ninie Glamz & model 1

Ninie Glamz & model 2


ni aksi MUA lepas mekap hahaha...



MUA kak Zila (Nurul's Makeover)

Berjumpa lagi dengan adik comel ni Sara Hata

Model, MUA & pemilik butik



-

No comments:

Post a Comment

TERIMA KASIH yea...