Wednesday, November 21, 2012

1st Gathering Hijabers Malaysia

Tarikh: 03/11/2012
Lokasi : KL

Kali ni saya menghadiri event dari Group Hijabers Malaysia.. Just nak cari kawan dan luaskan lagi perkenalan dengan rakan-rakan group. Majlis yang happening & gawat dengan karenah gelak tawa. Memang enjoy. Yang hadir semuanya gegurl/wanita... hehe perasan la nak jadi gegurl kannnn.... Untuk majlis ni saya berganding bahu dengan 8 org MUA yang lain termasuklah Kak Ngah saya Julie Kamarudin. Masing2 mekapkan 3 org talents. Group saya  memperagakan koleksi busana muslimah dari Butik Farra. Ingat lagi tak dengan Farra yg pernah hit dengan lagu "BAGAIKAN PUTERI?". Shes's the owner. Berbesar hati dapat berkenalan dengan beliau. Jadi... jom kita layan gambar2 talent yg saya mekapkan::::



Ni saya... mekap sendiri ler. mekap 10 minit sbb dah kalut nak masuk majlis hahaha...

 Cik Zafira - kecoh mulut si Zafira ni masa dlm bilik mekap. Habis semua MUA diusiknya. Saya suka dengan cardigen dari butik Farra ni sgt cantik & selesa. Especially utk org saiz xl-xxxxl :-D

adik ni mai dari Penang.. 

 Sarrah - sweetie

yg pakai tudung purple tu Farra Bagaikan Puteri
boleh tengok koleksi Farra kat sini ::
 http://www.farra.biz/
https://www.facebook.com/farra.bagaikanputeri?fref=ts


2 comments:

TERIMA KASIH yea...