Thursday, March 8, 2012

Studio Mediakreatif & TV Produksi.

Pengalaman bersama produksi TV banyak mengajar saya erti kemanusiaan. Pelbagai kerenah manusia yang saya jumpa & menjadikan saya kenal siapa kawan dan siapa lawan. Memang tak lari dari perasaan hasad dengki & tindas menindas. Saya perlu berfikiran positive. Saya bersyukur kerana ada juga manusia yang tak kedekut memberikan tunjuk ajar. Sesungguhnya apabila kita ikhlas, usaha & sentiasa berdoa...... insyaAllah, Allah akan selalu tunjukkan jalan yang mudah & rezeki yang berlipat ganda. Alhamdulillah ... saya menjadi semakin tabah.

Rancangan masakan RTM


TV Al-Hijrah - Madrasah Akhlak


RTM - Rancangan masakan


 ASTRO Konsert Kilauan Emas
Bersama Team Ninie Glamz 


TV3 - Salam Aidilfitri 2011


TVCommercial - Produk Kecantikan

No comments:

Post a Comment

TERIMA KASIH yea...